Welcome!


Hello Blinkers! Enjoy yourself here!
Blog ini hanya khas untuk penulis BLINK, watak novel dan BLINKERS ^______________________^
Tagboard


Credits



Copyright © 2014 - Full template by : AnugerahSalsa. Basecode by Wanaseoby. Image by We♥It. Edited by Jawatankuasa Group ILBBB. This blog is officially ILBBB. Don't ever dare to open my page source.


Pengenalan diri saya

Perkenalan Diri Saya Assalamualaikum semua! Semua kenal saya tak? Kalau tak kenal saya nak merajuklah. yalah, saya tak sepopular Delaila Delyana dan Hazimah. Ini sayalah Nuradilla Hazreen. Bukan Nuradilla binti Hazreen tau. Berbalik pada cerita asal saya mahu memperkenalkan diri saya yang comel ini. Nama penuh: Nuradilla Hazreen binti Abdul Halim Umur: 11 tahun (muda lagi tau) Itu sahaja. Pendek sahaja. Ini tajuk pesanan saya kepada ahli ILBBB. Warna-warni ILBBB. Kita perlulah selalu menceriakan dan menghargai group ILBBB ini yang telah Hazimah bersusah payah untuk mentubuhkannya. Kalau group ini bosan sekalipun tak perlulah sampai cakap depan-depan seperti: Isshh, bosanlah group ni nak leavelah bye.. Itu adalah contoh. Sekian terima kasih.

Label:

Catat Ulasan



<< home ♥

Older Post | Newer Post